Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Kontakt
    W celu maksymalnego przyspieszenia procedury reklamacyjnej, prosimy o kontakt telefoniczny z naszą firmą: (+48) 32 641 10 76
  2. Formularz reklamacji
    Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu, którego dotyczy reklamacja i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  3. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.
  4. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    F.H.U. REDEL Wojciech Redel
    Francesco Nullo
    7
    32-300 Olkusz

druk reklamacyjny
Formularz reklamacji towaru

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

F.H.U. REDEL Wojciech Redel
Francesco Nullo
7
32-300 Olkusz

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

druk reklamacyjny
Oświadczenie zwrotu towaru

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 32 641 10 76
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl